El pessebre de l’escola

Com cada any, els nens i nenes de l’escola han preparat amb molta il·lusió el pessebre que decora el vestíbul de l’escola. Es tracta d’una activitat molt desitjada, tant pel fet d’elaborar amb les seves mans les diferents figures i elements, com per la satisfacció de formar part d’una obra tan gran i important.

Els més petits (Educació Infantil i Cicle Inicial) s’encarreguen de les peces de plastilina: animals, verdures i hortalisses de l’hort, els de Cicle Mitjà són els arquitectes, i com al curs passat, ajudats per la Laura (mare de l’escola), han creat unes construccions amb material reciclat dignes de pessebrista. Finalment, Cicle Superior preparen les figures i personatges amb cartró, teles i altres materials. Pares i mares de l’AMIPA s’encarreguen de muntar tota la infraestructura, i cada curs va col·locant les seves creacions.

El pessebre romandrà durant tot el Nadal al vestíbul de l’escola perquè tothom el pugui admirar. Els alumnes, mestres i pares n’estem molt orgullosos del resultat d’aquest gran treball en equip.