Què volem ser de grans?

Aquests són alguns dels treballs on els nens i nenes de tercer han escrit el que volen ser quan siguin grans. Esperem que ho aconsegueixin! (Redactat per l’Ian)

A mi m’agradaria ser cuidador d’animals per donar-los menjar i que tinguin un espai molt gran perquè es sentin com a casa. I m’agradaria perquè si els cuido amb amor, ells també a mi. Hauria d’estudiar què és el que els hi agrada, com els he de cuidar i què els hi he de donar de menjar. (Redactat pel Nacho)

Jo vull ser metge però, per ser-ho he de ser molt intel·ligent perquè he de passar de l’escola a la universitat i a la universitat hauria d’estudiar infermeria. Després, quan estigui treballant, en dos anys li tindré pagada la universitat a la meva mare. (Redactat pel Martí)

Jo de gran vull treballar d’arquitecte. El treball consisteix en dibuixar els plànols de les cases. A mi m’agrada perquè dibuixar em sembla genial. Per treballar d’arquitecte has d’anar a una escola de dibuix, i com que m’agrada tant dibuixar, doncs és perfecte. I aquest és la feina que vull fer de gran. (Redactat pel Pol)

M’agradaria ser policia. Consisteix en ajudar la gent i atrapar els villans que roben joies o coses valuoses. Cal estudiar molt per utilitzar les armes que es necessiten com: la porra, la pistola i les eines que necessitin i el cotxe que han d’agafar. A vegades necessiten córrer molt ràpid per atrapar el villà. (Redactat pel Pere)

Jo de gran vull ser policia. Necessito aprendre en una acadèmia de policia i fer coses perilloses. Consisteix en atrapar els lladres i salvar la gent. (Redactat per l’Óliver)

Jo de gran vull ser farmacèutic. Necessitaré estudiar molt les pastilles. Consisteix en atendre molt bé a la gent i fer-ho molt bé tot. I també vendre coses per curar la gent, cremes especials… moltes coses! (Redactat per l’Enzo)

Jo quan sigui gran vull ser veterinària. Aquest treball consisteix a curar els animals i donar-los medicina perquè es posin bé. També m’agradaria treballar d’això perquè m’encanten els animals. El que cal estudiar és medecina perquè has de saber cuidar-los i com curar-los. També m’agradaria ser metgessa per curar les persones. M’agradaria curar a totes les persones i a tots els animals del mon. (Redactat per la Martina)