Campionat d’awalé

L’escola continua amb el projecte “Juguem a l’awalé”, que forma part del programa Maig Intercultural que organitza la nostra ciutat. Degut a la situació, aquest any no s’ha pogut realitzar la trobada entre diferents escoles de Mataró per poder jugar tots i totes juntes a aquest joc africà.

Però com que res no ens atura, hem organitzat un campionat d’awalé a l’escola! Després de conèixer les normes del joc i aprofitar els racons de matemàtiques per jugar, la setmana del 17 al 20 de maig, ha tingut lloc el I campionat d’awalé de l’escola Vista Alegre.

Hem organitzat rondes classificatòries, quarts de final, semifinals i la final. Ha sigut molt emocionant!

Finalment, la Núria s’ha proclamat com a guanyadora i en Siraj com a 2n finalista. Enhorabona a tots dos! I felicitats a la resta de la classe per la vostra implicació i participació!

Si cliqueu la imatge podreu veure la resta de fotos!