Repassem conceptes amb Kahoot

Hola!

Coneixeu el Kahoot? El Kahoot és una magnífica metodologia d’aprenentatge que destaca per la seva capacitat de motivar i ensenyar als alumnes de manera lúdica. Però us preguntareu… com es fa? Doncs a través del joc! A la pissarra digital es projecten les preguntes i els alumnes, de manera cooperativa, individual o per parelles, contesten amb el seu ordinador quina és l’opció correcta. És superdivertit!

Aprofitant que els i les alumnes de 5è estan a punt de realitzar la prova de mates del tema de la divisió, hem volgut realitzar un Kahoot de càlcul mental sobre divisions.