CUEME: Cultura Emprenadora a l’Escola

Per primera vegada els nens i nenes de 5è de l’escola Vista Alegre participaran al CUEME. Però… què és el CUEME?

El CUEME és un projecte que s’acostuma a fer a 5è o 6è de moltes escoles de Barcelona. Els infants fan com una empresa, però ningú mana, és a dir, el que es fa és una cooperativa.

S’ha de triar un nom, un logo i el que es vendrà. Cada nen/a aportarà una quantitat de diners, en aquest cas hem triat 3,50€.

Al 3r trimestre anirem a una fira a vendre els productes que haurem fet prèviament a mà. Una part dels diners que guanyem aniran destinats una ONG. Ara bé, els diners aportats inicialment, els invertirem en fer una activitat conjunta tots els socis de la cooperativa.

Tota aquesta informació ens l’ha anat explicant l’Àfrica, la Mònica i la Mar Cano, representant de l’ajuntament de Mataró que va venir el passat més de novembre.

Us anirem explicant tots els avanços!

Paula Puértolas, secretària del CUEME.