Les Sirenes i els Tritons aprenem Suport Vital Bàsic

Durant aquest mes de juny, a les classes de les Sirenes i els Tritons, continuem reforçant els aprenentatges de Suport Vital Bàsic (SVB) que hem treballat des de l’àrea d’Educació Física al llarg del curs.

A través de diferents activitats dins de l’aula, els nens i les nenes han recordat algunes accions bàsiques per ajudar en una situació d’emergència, com ara demanar ajuda, avisar a una persona adulta i conèixer la importància de trucar als serveis d’emergència. Tot plegat s’ha fet de manera adaptada a la seva edat, mitjançant jocs, converses i activitats pràctiques.

Ha estat una experiència molt enriquidora que els ha permès aprendre valors com la responsabilitat, la solidaritat i l’ajuda als altres, alhora que han gaudit participant activament en les propostes.

Us deixem un recull d’imatges d’alguns dels moments compartits durant aquestes sessions. Esperem que us agradin!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>