Nit de l’esport a Mataró

El passat divendres 26 de gener va tenir lloc la 69a Nit de l’Esport.

Aquest és un acte de reconeixement a totes aquelles persones que tenen una vinculació amb l’esport a la nostra ciutat: entrenadors i entrenadores, jugadors i jugadores, clubs o associacions esportives.

Entre els guanyadors, l’escola Vista Alegre va obtenir el premi a Major Increment de Participació als Jocs Escolars durant el curs 22/23. Un premi que va recollir l’Alícia, com a coordinadora de les extraescolars i els Jocs Escolars del nostre centre.

Destaquem la gran feina de l’Alícia i el seu equip, l’AMPA de l’escola i l’associació Enlleura’t per la implicació amb els infants de la nostra escola i fomentar la passió per l’esport.