Final 2n trimestre

Tanquem el 2n trimestre del curs més estrany de la història. Un trimestre farcit de confinaments individuals i algun que altre grupal, on la resistència i la constància han estat protagonistes. No hem baixat la guàrdia i hem seguit amb els protocols estrictes que ja vam instaurar al setembre.

I aquí seguim, al peu del canó: docents, alumnes, famílies i tot el personal que fa possible que l’engranatge de l’escola no s’aturi, malgrat les dificultats: monitors de menjador, personal d’administració i serveis, i sobretot, personal de neteja, que mereixen una menció especial per tota la feina que estan fent.

Un trimestre ple d’alts i baixos pel desgast que provoca la situació, però que ens ha permès constatar:

• Que la rutina és una arma poderosa que ajuda a mantenir l’equilibri i a no defallir. Saber que tenim uns horaris i unes obligacions per complir ajuda a tenir en cap centrar i no caure en el desànim.
  • Que les dificultats es superen millor quan tots lluitem units.
  • Que els mestres i els alumnes tenim una gran capacitat d’adaptació.
  • Que cuidar-nos i cuidar dels altres és fonamental.
  • Que el sentit de l’humor és indispensable per viure de la millor manera possible.
  • Que la salut és, sense cap mena de dubtes, el més important.

Dia a dia hem anat fent camí. Hem procurat combinar les classes presencials amb els confinaments individuals o grupals. Hem donat resposta a unes programacions que hem ajustat a la situació. Hem intentat que la vida a l’escola transcorregué amb la màxima normalitat possible. Els nostres nens i nenes han contribuït a fer-ho fàcil.

Ara toca gaudir d’uns dies de descans. Responsabilitat i consciència.

Com sempre, agrair la vostra confiança, col·laboració i esforç al llarg d’aquest temps.

Cuideu-vos molt! Ens veiem el proper 6 d’abril.

Atentament,

L’equip de mestres