“El fil verd” a Mataró Ràdio

El dimarts 30 de gener, una representació de l’espai familiar “El fil verd” va anar a Mataró Ràdio a explicar en què consisteix el projecte que s’ha posat en marxa aquest curs a l’escola.

La Noelia com a directora, l’Albert com a integrador social i la Miriam com a mare de l’escola, van remarcar la importància de l’escola com a punt d’acollida i trobada, on les famílies senten que en formen part i col·laboren amb el centre, creant així un vincle entre família i escola.

Aquest projecte neix de “Fem un cafè”, un programa promogut pel Moviment Educatiu del Maresme amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró i les escoles participants, amb l’objectiu d’aconseguir una bona convivència i cohesió als centres educatius.

Si voleu escoltar el programa, ho podreu fer el proper dimarts 6 de febrer a les 9:00 i a les 18:00. En breu penjarem l’enllaç!