Dia de la música

El proper dijous 25 de novembre, celebrarem el Dia de la Música, amb un concert de violoncel a càrrec de l’Albert Martín.

L’Albert Martín inicia els seus estudis musicals a l’Escolania de la Catedral de Barcelona. Posteriorment estudia violoncel amb Manuel Stacey a l’Escola Luthier i més tard amplia estudis amb els professors Sharon McKinley i Douglas Cummings al Royal Welsh College of Music & Drama i David Kenedy i Christopher Wellington (música de cambra) al Trinity College of Music de Londres. L’any 2003 obté el Certificate of Teaching de l’Associated Board of the Royal Schools of Music. Actualment col·labora amb l’Orquestra Simfònica Sant Cugat i és membre de l’Orquestra Barroca de Barcelona i del Quartet de Corda Manfred.