La classe dels Gossos.

Nens, nenes i famílies de la classe dels Gossos en aquest vídeo trobareu un petit recull de les activitats que s’han fet al llarg del tercer trimestre. Unes activitats que han estat planificades i  pensades des d’una perspectiva pedagògica que beneficiés el desenvolupament i l’aprenentatge dels nostres infants.

Hem escoltat contes, cantat i ballat cançons; hem fet sèries, col·leccions, hem comptat i resolt problemes. Hem confegit i escrit paraules. També hem fet experiments amb aigua, amb gel, amb sabó i sal. Hem creat castells de St. Jordi, papallones, collarets, gelats i moltes coses més…

Tota aquesta feina no hauria estat possible sense la implicació de tothom: nens, nenes, mestres i famílies. Heu convertit les vostres cases en petites escoles creant material amb el que tenieu al vostre avast en aquests moments tant complicats. Moltes gràcies per l’esforç i la paciència, sense vosaltres no hauria estat possible.

Espero que gaudiu veient-lo i que us emporteu un gran record del pas per P-4.

Bon estiu classe dels Gossos!!