LES MONGETES S’HAN FET MALBÉ

Els i les alumnes de tercer han cuidat amb estima i esforç les mongetes durant el primer trimestre. Van començar a créixer i a enfilar-se en els pals i s’havien fet molt altes i estaven molt maques, però les baines no havien sortit.

En tornar de Nadal van comprovar que els planters s’havien fet malbé. No havien suportat el fred dels dies de l’hivern.

Els nens i les nenes han pogut viure la duresa del treball del camp Han après  que les plantes per créixer depenen de molts factors externs i que malgrat el treball, la dedicació i l’esforç, a vegades, no hi ha recompensa.

Un grup de nens i nenes de tercer han hagut d’arrancar les mongeteres mortes , netejar i preparar la terra per poder sembrar properament.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>