Il·lustracions de tot l’alumnat de l’escola a la VII Fira del Vi Solidari de Masroig

Aquest dissabte 10 de juny se celebrarà la VII Fira del Vi Solidari a Masroig (Priorat) i des de la nostra escola tots hi hem participat.

Aquest any, vint-i-nou escoles, amb 2.900 alumnes han participat en la il·lustració de les etiquetes. Els nens de les escoles del Priorat, la Ribera d’Ebre, la Terra Alta i els de la nostra escola La Vitxeta, han estat els encarregats de dibuixar-les i pintar-les. L’objectiu és implicar-los i sensibilitzar-los en els valors de la solidaritat, la comprensió, l’esperança i la il·lusió.

2.600 ampolles de vi solidari, que es vendran per 10 euros la unitat durant la VII Fira del Vi Solidari.

Aquesta fira solidària neix de la voluntat de 7 cellers de dur a terme alguna activitat solidària que expressi la relació del món del vi amb la realitat de la societat en què s’inscriu.

Aquesta voluntat es concreta aviat en un objectiu clar: contribuir a fer possible que la investigació mèdica sobre el càncer infantil pugui seguir avançant. I fer-ho des de l’àmbit que els és propi: el vi.

Amb aquesta fira es vol aportar un gra de sorra a aquesta causa i per això juntament amb l’Obra Social Sant Joan de Déu de Barcelona, s’enceta aquesta aventura.

El resultat és una gran festa on tothom hi és i hi participa activament amb el que sap fer, i amb el que pot fer. Una festa que és un èxit vista des de diferents òptiques. Un èxit de recaptació, un èxit d’assistència i, sobretot un èxit d’implicació real de la bona gent, que sap estar a l’alçada quan la causa s’ho val.