Xerrada sobre sexualitat amb la consultora de criança Míriam Tirado

La comissió pedagògica organitza, el proper dimecres 16 de maig, l’última xerrada de l’escola de pares i mares d’aquest curs. La ponent Míriam Tirado ens parlarà sobre sexualitat, tant a nivell de parella com d’infants.

Míriam Tirado, periodista de formació, s’ha especialitzat en l’etapa 0-6 anys i des de fa anys dona xerrades sobre temes que sovint preocupen a les famílies (gelosia, rebequeries, límits,…).

Un dels seus temes preferits, per les dificultats que provoca sovint a mares i pares és el de les rebequeries dels fills i com gestionar-les, tot i que també ofereix xerrades sobre control d’esfínters, lactància materna, sexualitat i maternitat / paternitat, son infantil, alimentació,…

Les famílies de l’escola us podeu inscriure fins el 6 de Maig i la resta del dia 7 i 15 de Maig.
Us adjuntem un dels últims vídeos que ha penjat a Youtube, xarxa que utilitza de manera habitual i en la qual té més de 14.500 seguidors.
Per més informació podeu trucar al número de telèfon 977 33 08 83
Us hi esperem!