Primer Mercat d’Intercanvi de Llibres

Divendres 7 de juny vam celebrar el Primer Mercat d’intercanvi de Llibres de l’escola la Vitxeta. A les 16:15, al pati de la Magnòlia, dues taules plenes de llibres esperaven els nens i nenes de l’escola. Feia goig veure com els infants remenaven i triaven entre tants i tants llibres. El mercat va ser un èxit, el repetirem i esperem que cada cop més nens i nenes i pares i mares s’animin a donar una segona vida als seus llibres! El mercat d’intercanvi és una bona manera d’incentivar la lectura i de renovar la biblioteca de casa sense haver de fer cap despesa. Aneu preparant llibres per intercanviar per la propera ocasió.

El verb llegir, com el verb estimar i el verb somiar, no suporta “l’imperatiu”.

Jorge Luis Borges