Nou camí per anar a l’escola?

Com van els teus fills a l’escola? Si la distància entre casa teva i el col·legi ho permet, es recomana fer el trajecte a peu o en bicicleta: faran exercici, parlaran amb els seus amics i aprendran seguretat viària.

En el trajecte cap a l’escola es recomana deixar el cotxe aparcat. I és que si l’escola està prou a prop de casa teva, és molt més beneficiós que els teus fills realitzin el camí a peu o fins i tot en bici perquè faran més exercici i tindran un moment de conversa i aprenentatge ja abans d’arribar a l’escola.

Estar en forma és relaxant i fins i tot divertit, i caminar està especialment bé perquè no és car, és segur i fàcil, i a més es poden aconseguir els mateixos beneficis en la condició física que amb la carrera, la natació o la bicicleta. És a dir, amb altres exercicis podem aconseguir molta més força, resistència, potència etc, però no menys que caminant.

Si els terminis i la proposta es concreta, l’escola La Vitxeta podria gaudir, en un futur proper, d’una nova via d’accés que permetrà a moltes famílies fer el trajecte de forma segura i ràpida, així com  potenciar una activitat física i un estil de vida saludable molt present en l’ideari de l’escola.

El nou projecte pretén connectar les piscines del Reus Deportiu amb la carretera Castellvell. Aquest projecte té com a objectiu descongestionar la ronda de l’avinguda 11 de setembre i permetrà als membres de la comunitat educativa accedir de forma directa a l’ubicació de l’escola.

Per altra banda el fet d’urbanitzar aquest accés també comportarà un augment en el volum de vehicles que utilitzaran aquest vial i que haurà d’influir en la conscienciació que l’escola i les famílies en matèria de seguretat vial haurem de preveure en la formació dels nostres fills/es i alumnes.

Seguirem amb atenció la seva evolució per poder-vos informar de tot amb la màxima rapidesa i veracitat possible.

enllaç a l’article