Música de la setmana

DIA MUNDIAL DE LA POESIA

21 DE MARÇ

Àlbum amb setze didàctiques cançonetes fetes per a nens i nenes però de bon escoltar pels pares. Ideal per fer arribar la poesia catalana als alumnes des de ben petits.

Xuclà s’ha llançat a la recerca d’aquells poemes que més poden atraure als menuts. Poemes que defugen d’una retòrica o uns continguts excessivament complexos i semblen haver estat escrits, precisament, per convertir-se en cançons infantils.

Ens trobem a Joana Raspall convidant-nos a fer bombolles de sabó, a Miquel Martí i Pol ensenyant-nos a cuinar un arròs blanc o a Pere Quart parlant-nos de mosques i mosquits. Temàtiques fàcils de comprendre, passades pel sedàs d’unes composicions fetes per a nens, però que defugen la simplicitat excessiva en què de vegades cauen segons quines propostes infantils.