Entrevista a la Marta Ferré, periodista de Canal Reus TV – Equip de reporters i reporteres 5

Fa unes setmanes el cinquè equip de reporters i reporteres de l’escola ens vam reunir per preparar un nou reportatge. Durant el curs diferents equips han preparat diverses entrevistes, i aquesta vegada ens feia il·lusió entrevistar algú expert en la matèria. Qui millor que una periodista que es dedica a fer entrevistes, i si a més és una periodista de la televisió local, Canal Reus TV, molt millor encara. Aleshores vam pensar amb la Marta Ferré, directora i presentadora del programa Va com va que s’emet els dimarts, els dimecres i els dijous, i que el mes de setembre va entrevistar una mestra de l’escola, la Jordina Olivé, tutora de 5èB (podeu veure l’entrevista al següent enllaç).

La feina de reporter comença setmanes abans de realitzar l’entrevista… Entre tots i totes, des de P5 fins a 5è, vam dissenyar l’entrevista i quines preguntes li podíem fer. Així mateix li vam escriure un correu electrònic per convidar-la a venir a l’escola, i de seguida ens va confirmar la seva assistència. Des d’aquest primer contacte ja vam poder veure que la Marta és una noia encantadora i molt predisposada.

Finalment, el dia tan esperat per tots els reporters i reporteres va arribar i aquest divendres 3 de maig la Marta va venir a l’escola. Molts nervis, molta emoció i moltes cares d’admiració, abans, durant i després. Una bonica experiència.

Gràcies a la Jasmina, la Juna, l’Alba, l’Aina, l’Estel, l’Ari, la Montse, la Maria, la Jana, el Joel, l’Aniol, el Víctor, la Irina, la Berta, la Lina, la Berta, la Martina, l’Abril, l’Ona, la Virgínia i l’Anddrea per la feina ben feta i per les vostres mostres d’il·lusió davant aquest repte periodístic.

I moltíssimes gràcies Marta pel teu temps i per les teves paraules. Tu potser has fet unes 300 entrevistes a la teva vida, però per molts dels teus “entrevistadors vitxetos” aquesta haurà sigut la primera i de ben segur que la recordaran. Gràcies de veritat. A l’Escola La Vitxeta de Reus sempre tindràs les portes obertes.

No us perdeu l’entrevista al vídeo següent:

Podreu veure el reportatge que ha fet Canal Reus TV al programa Va com va, a l’emissió de 2/4 de 9 que també hem compartit al nostre web: Reporters/es web al Va com va de Canal Reus TV.