Ens veiem les cares amb la Carol – Reporters i reporteres web

Els reporters i reporteres web som imparables i res no ens atura. Que no podem fer les entrevistes que teníem preparades? Cap problema. Tenim uns reporters i reporteres que s’adapten a tot i hem gravat una entrevista online. Com ja sabeu aquest és un treball de grup, de planificació, d’escriptura, de comunicació oral, de posada en escena… un treball molt ric en molts àmbits, i en aquest cas hem demostrat que el treball d’equip dona molt bons fruits. I amb la força que ens ha donat aquesta experiència, en continuarem fent.

Aquest dijous 1 d’abril hem entrevistat a la Carol, la nostra conserge.

Avui entrevistarem a la Carol, una conserge molt alegre, però ens amagarà algun secret? Ara ho descobrirem.

Moltes gràcies Carol perquè si tu dius que estàs encantada amb l’escola, nosaltres et podem dir que nosaltres encara més que siguis la nostra conserge. Gràcies pel teu saber fer, la teva energia positiva i com diuen els reporters, per la teva alegria.

I tot com sempre acompanyats i guiats per les mares voluntàries que han participat en tota la preparació d’aquesta entrevista online i sempre amb la il·lusió i les ganes que hi posen. En aquest cas ens ha acompanyat la Núria, mare del Guerau i del Bernat, però també ens acompanyat altres mares en la preparació. Moltes gràcies a totes. I també moltes gràcies als reporters i reporteres: Maia, Irene, Iker, Emma i Anna, i sobretot també a les seves famílies que amb tot el suport tècnic i organitzatiu ho han fet possible.

Si voleu la resposta d’alguna de les següents preguntes del guió, us convidem a veure el vídeo de l’entrevista. No us la perdeu!

• Quants anys tens?
    • Tens mascota?
    • Tens parella?
    • Carol és el teu nom real? S’escriu amb k o amb c?
    • On vas néixer?
    • Quina és la teva feina de conserge?
    • Ens pots explicar com és un dia de feina?
    • Quan i perquè vas decidir ser conserge?
    • T’agrada aquesta escola?
    • L’escola on anaves s’assembla a aquesta?
    • Com es deia l’escola on anaves?
    • T’agrada la feina de conserge?
    • Algun dia has pensat en canviar-te de feina?