Tallers en família: PLATS SALUDABLES PER A TOTA LA FAMÍLIA

• Dia: Dimecres 26 Octubre
  • Hora: 16:30h– 18h
  • Lloc: Biblioteca de l’Escola la Vitxeta

Vols ordenar la teva alimentació i de la teva família? Necessites que seguir una alimentació saludable sigui una empresa fàcil i motivadora?

En aquesta xerrada podràs aprendre alguns conceptes claus, pràctics i entenedors per seguir una dieta sana i equilibrada, sense entrar en corrents alimentàries i desmitificant “modes alimentàries” que sovint poden generar alarma.

També veuràs eines senzilles per elaborar plats saludables per a tots els membres de la família amb tots els nutrients que necessites i les diferents alternatives que poden conduir-te al mateix objectiu alimentari: gaudir d’una bona salut i seguir una alimentació d’acord amb els teus valors.

Parlarem també de la importància de la incorporació d’alguns aliments interessants com ara les algues, les llavors, les proteïnes vegetals, etc. I també sobre alguns criteris útils per decidir quins aliments escollir a l’hora de fer la compra (origen, segells de qualitat, ecològic, producció integrada, etc) i altres temes importants com la importància de l’estat emocional i sobre quina motivació ens mou a seguir una alimentació saludable.

Conduit per:

Dietista i Nutricionista Col·legiada CAT000734 Certificada en Coaching Nutricional