Ràdio Numància torna amb 2n B!

Aquest trimestre, els i les alumnes 2n B han treballat els mitjans audiovisuals a l’optativa de reforç lingüístic, especialment la ràdio, i han creat un programa d’entrevistes enregistrat i emès a Ràdio Trinijove, amb qui ja fa dos anys que es col·labora des de l’institut.

Ells i elles han estat els protagonistes del projecte des del minut zero: ha triat a qui entrevistar, ha après el gènere de l’entrevista, ha preparat el guió, ha creat les falques pròpies i ha realitzat l’entrevista final.

El programa se centra en projectes comunitaris de Santa Coloma de Gramenet i, en aquesta ocasió, dona veu a Santa Coloma Sona+, una iniciativa que apropa la música als infants i joves de la ciutat i que fomenta la cohesió social a través del treball col·laboratiu entre escoles i professionals de l’àmbit educatiu i musical. Hi participen Montserrat Ruiz, directora de l’Escola Tanit, i Anna Carné, professora de violí i viola, ambdues impulsores del projecte.

A les fotografies podeu veure imatges del procés d’aprenentatge!

🔗 Enllaç al programa:  https://www.ivoox.com/radio-numancia-audios-mp3_rf_163507609_1.html