GESO (Graduat en Educació Secundària Obligatòria)

Podeu trobar tota la informació de les proves per l’obtenció del Graduat en Educació Secundària Obligatòria en el següent enllaç.

Proves GESO 2024

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.
El centre de realització de la prova és aquell on es troba l’expedient de l’alumne o alumna.

Alumnes que poden presentar-s’hi

Els requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2024 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2022 o 2023.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2024. També hi pot concórrer l’alumne o alumna que faci els 17 anys l’any 2024 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:

– Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
​- Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
–  Ser esportista d’alt rendiment.

1. Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries pendents de qualificació positiva.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir quart d’ESO en el present curs 2023-2024. En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan matriculats en ensenyaments d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.

Presentació de sol·licituds GESO 2024

El termini de presentació de sol·licituds d’inscripció és del 29 de gener al 12 de febrer del 2024. Ho podeu fer a través de l’imprès que trobareu en el següent enllaç i que s’ha de presentar a l’administació del centre educatiu.