Plastificats! 2022-23

Divendres passat, 5 de maig, va quedar inaugurada l’exposició “Plastificats!”. Es tracta d’una mostra sobre els plàstics que els alumnes de 1r de batxillerat de la matèria optativa de Reptes Actuals de la Física i Química han realitzat al vestíbul del centre. L’exposició va acompanyada d’un recull de vídeos que pretenen sensibilitzar a la comunitat educativa sobre la importància del reciclatge.
En l’exposició es pretén mostrar la versatilitat i abundància dels plàstics que ens envolten i els problemes mediambientals que porta associat seu ús de forma indiscriminada.

L’alumnat de 1r d’ESO visitarà l’exposició acompanyats dels mateixos alumnes de 1r batxillerat que els faran de guies!!

Així mateix, podeu veure al nostre canal a Vimeo, els vídeos, també creats pels alumnes, sobre els diferents tipus de plàstics. Una manera molt dinàmica de mostrar el contingut!!!