Sortides.

El nostre projecte educatiu considera fonamental la realització de sortides que complementen el currículum de les diverses matèries. Per aquest motiu, intentem que l’oferta de activitats complementàries, sigui variada, interessant i motivadora pels alumnes.

Així doncs, des de tots els àmbits s’organitzen sortides al llarg del curs pels diversos nivells.

L’organització de les mateixes és a càrrec del titular de la matèria i els alumnes sempre van acompanyats de professors del seu mateix equip docent.

El pagament de les sortides és realitza de forma unificada per totes les que corresponen a un nivell i es fa efectiu abans de que es realitzi la primera activitat (generalment entre setembre i desembre).

A continuació us relacionem les sortides que habitualment s’organitzen per cada nivell.

1r d’ESO

• Sortida al zoo de Barcelona
  • Visita al jaciment arqueològic d’Empúries
  • Activitat aquàtica al canal olímpic de Castelldefels
  • Visita al Museu d’art contemporani de Barcelona (MACBA)

2n d’ESO

• Activitat esportiva al Pavelló de la Verneda
  • Visita al museu de la ciència i tecnologia de Terrassa
  • Visita al museu d’història de Catalunya de Barcelona

3r d’ESO

• Sortida al museu de les matemàtiques de Cornellà de Llobregat
  • Visita a la depuradora del riu Besòs

4t d’ESO

• Activitat esportiva a Natupark
  • Visita al museu tèxtil de Terrassa
  • Visita al Born centre cultural
  • Visita al museu d’història de la ciutat de Barcelona
  • Visita al museu de la ciència (Cosmocaixa) de Barcelona

1r Batxillerat

• Sortida al Teatre de Sant Andreu
  • Excursió a Cotlliure
  • Saló de l’ensenyament
  • Jornades de conferències sobre drets humans i cultura de pau
  • Presentacions de Treballs de recerca a la biblioteca Singuerlín
  • Xerrades amb motiu de la setmana de la ciència

2n Batxillerat

• Ruta del romànic, del gòtic i del modernisme a Barcelona per l’alumnat d’història de l’art
  • Sortida al Teatre de Sant Andreu en el marc de les matèries de llengua castellana i llengua catalana
  • Visita a alguna de les universitats catalanes amb motiu de les portes obertes per estudiants de secundària.