Informació pre-inscripció i matrícula ESO

Podeu trobar tota la informació relativa a la preinscripció pel curs 2024-25 a l’ESO en el següent enllaç del Departament d’Ensenyament

preinscripcio.gencat.cat

Totes les sol·licituds són en format telemàtic i per tant no cal lliurar cap documentació presencialment en el centre educatiu que indiqueu en primera opció. Llegiu les instruccions de la pàgina web anterior on s’explica com formalitzar la sol·licitud.

El centre posa a la vostra disposició els següents mitjans per a resoldre les incidències amb les que us pugueu trobar.

Telèfon de contacte: 93 391 20 53 (demanar per administració) en horari de 08:30 a 14:30 matins i de 15:00 a 17:30 tardes de dimarts i dijous.

Correu electrònic: gestiodg@numancia.cat

Oferta de places inicial (5 de març)

En el següent document trobareu l’oferta inicial de places.

Presentació i/o modificació de sol·licituds (8-20 de març)

La presentació s’ha de realitzar de forma telemàtica en el següent enllaç

Barem provisional (17 d’abril)

En el següent document trobareu el barem provisional de puntuació.

En cas de que vulgueu fer alguna reclamació ho poder fer telemàticament. També us podeu adreçar al centre educatiu, en cas de necessitar ajuda.

Barem definitiu (25 abril)

En el següent document trobareu el barem definitiu de puntuació.

Número de desempat (30 abril)

El número de desempat és el 81801

Llistat ordenat definitiu (2 de maig)

En el següent document trobareu el llistat ordenat definitiu

Oferta de places definitiva (7 de juny)

En el següent document trobareu el nombre de places definitives ofertades.

Llistat definitiu (10 de juny)

En el següent document trobareu el llistat definitiu d’alumnes assignats al centre.

Les famílies dels alumnes assignats al centre rebreu properament un correu amb les instruccions per a realitzar la matrícula.