Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE)

El centre participa del Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE) en el marc de les mesures per reforçar els centres educatius amb més complexitat i vulnerabilitat educativa.Aquest pla s’integra al Programa del Ministeri d’Educació i Formació Professional de cooperació territorial per a l’orientació, avenç i enriquiment educatiu PROA+, que forma part del component 21 “Modernització i digitalització del sistema educatiu, inclosa l’educació primerenca de 0 a 3 anys” del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançats amb fons Next Generation.

En el marc d’aquest programa el centre ofereix activitats extraescolars gratuïtes als alumnes de l’ESO de diversos tipus:

– Reforç assistit a l’estudi
– Robòtica
– Taller Esportiu
– Taller de teatre.

Les activitats tenen lloc a les instal·lacions del centre els dimarts i dijous per la tarda en horari de 16:00 a 17:30 i les realitzen monitors externs.