Per Sant Jordi, la primera revista digital del Numància en anglès

Teniu a les vostres pantalles la primera revista digital de l’Institut Numància completament redactada, dissenyada i desenvolupada per i per a l’alumnat. A més a més es tracta d’una revista íntegrament en anglès. El projecte, que ha consistit en l’elaboració, durant un trimestre, d’un número de la revista en edició digital. L’alumnat ha sigut l’encarregat, no només de la tria i redacció de les notícies, sinó també de les fotografies, del format, de la difusió, etc..neix amb l’objectiu principal de millorar la competència lingüística de l’alumnat de l’ ESO. El format digital ens permet treballar no només la competència d’expressió escrita sinó també l’oral, amb vídeos i podcasts de les notícies escollides. I amb aquest objectiu, alumnes de tots els nivells han participat en el projecte i han treballat en grups multinivell.

Clickeu la imatge per veure la revista!!!