Öko-Aktivismus auf Sozialen Netzwerken

Divendres passat 17 de novembre els i les alumnes d’Alemany de tercer d´ESO van viure una mena de Green Friday de la mà de la Bettina Bremme, col.laboradora del Goethe Institut, experta en comunicació audiovisual i autora del projecte Become an Influencer for Ecological Change: 2021-22, una experiència internacional d´ensenyament-aprenentatge en què van participar 7 països d’Europa i Amèrica Llatina.

Enguany, el Goethe Institut de Barcelona ha apostat per una mena de rèplica express amb estudiants d’ESO: un projecte interescolar estructurat en dos tallers intensius de quatre hores cadascun, que acabarà abans de Nadal amb la trobada de tots els participants a Barcelona:

l’INS Antoni de Martí i Franquès (Tarragona)
l’Institut Arraona de Sabadell
i nosaltres: die 9. Deutschklasse am INS Numància!

De moment, l’ Ainara, la Annas, l’ Arianna, la Bayan, la Daniela, en Louai, en Mohamad, el Mohammed, la Naiara, la Sabina i el Renato han tingut un input fantàstic que de ben segur els permetrà començar a treballar autònomament de cara al taller del proper 4 de desembre.

Ras i curt: Si us interessa l´eco-activisme a les xarxes socials, no ens perdeu de vista… Us mantindrem informades!