La Gaseta del Martí

Vols veure què fem a l’institut? Els alumnes de 4t d’ESO d’informàtica audiovisual ens preparen La Gaseta del Martí. hi trobaràs tots els números de la revista de l’institut, vídeos d’activitats i projectes, fotos de les activitats…La vols llegir? Visita La Gaseta del Martí.

Com s’aprèn amb el programa AICLE?

El programa AICLE us permet aprendre una matèria en anglès. D’aquesta manera, mentre apreneu ciències naturals, ciències socials o física i química també apreneu anglès. En voleu veure algunes classes?

175 anys de l’institut

Enguany el centre celebra el seu 175è aniversari. És per això que, l’alumnat de 4t d’ESO d’informàtica audiovisual, amb el suport de Maria Font i Jordi Satorra, els seus professors, ens en fan un recull en vídeos. Aquest n’és el primer: