Portes obertes online

Degut a l’anul·lació de les jornades de portes obertes a causa de l’afectació del coronavirus, us hem fet una presentació de l’institut que esperem que us sigui útil per veure com som i què fem. Teniu, també, tota la informació penjada al web i les… Llegeix més»

L’institut estarà tancat

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, va prendre la decisió de tancar fins a nova data tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu… Llegeix més»

El plurilingüisme a l’institut

El centre té projectes Erasmus +, col·labora amb el Goethe Institut, l’Institut Français i la Cambridge Assessment English per a obtenir els títols de llengües oficials. Fem estades i intercanvis, viatges, i tenim els programes AICLE, GEP i SMILE , així com auxiliar de conversa,… Llegeix més»

Projectes

Vols conèixer els nostres projectes de centre? Fes una ullada al BLOG DE PROJECTES.
De vegades cal eliminar les barreres entre les disciplines i apostar pel treball interdisciplinari.

Servei comunitari

Volem que els alumnes, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. Per això vam crear el Servei… Llegeix més»