Inici de les classes de l’ optativa d’alemany

Aquest any hem pogut recuperar la matèria optativa d’alemany com a segona llengua estrangera en l’horari lectiu pel matí. A primer d’ESO els alumnes faran un “tastet” de llengua i cultura germàniques de durada trimestral. A 2n i 3r d’ESO els alumnes ja cursaran la matèria de forma anual durant dues hores a la setmana.
Amb aquesta matèria esperem promocionar i fer arribar als alumnes interessats la cultura germànica i uns coneixements bàsics de la llengua alemanya. Així mateix també tenim un doble objectiu més ambiciós.:

– Participar en l’intercanvi escolar i familiar amb Alemanya que farem a 3er d´ESO amb els nois i noies del Gymnasium am Löhrtor.
– Acabar 4rt d´ESO amb el Goethe-Zertifikat A2 fit in Deutsch: un examen oficial i amb validesa internacional, que s’inscriu dins el Pla d’Impuls a l’Alemany signat entre el Goethe Institut i la Generalitat de Catalunya que, com a tal, està subvencionat en un 50%.

Informació COVID-19.

Podeu consultar les mesures organitzatives dels centres educatius per al curs 2021-2022.
Aquest pla d’actuació ha estat elaborat pels departaments d’Educació i de Salut.

Premi Extraordinari de Batxillerat per la nostra alumna Maria Martínez Zapata.

L’alumna Maria Martínez Zapata de 2n de batxillerat ha obtingut el ” Premi Extraordinari de Batxillerat” en l’última convocatòria 2020-2021.
Els Premis Extraordinaris de Batxillerat, creats l’any 1999, són un estímul per a l’alumnat i constitueixen el reconeixement oficial dels mèrits dels alumnes que demostren una… Llegeix més»

Festa de graduació de 2n de batxillerat

La festa de graduació de 2n batxillerat és una bona oportunitat per felicitar al nostre alumnat per la feina i esforç dedicat en aquests anys de vivències en el nostre institut. A l’acte, en format simplificat presencial per l’alumnat i on line per a les famílies, l’equip de professorat del centre, l’alumnat i  representants de pares i mares, han dirigit agraïments, consells i bones pràctiques per a que el nostre alumnat aconsegueixi els seus objectius a la vida. Moltes felicitats a tots i totes!!!

Agraïment col.laboració amb la Marató TV3

Com cada any el nostre centre ha participat en la divulgació del projecte de la Marató TV3 dedicada aquest curs a la Covid-19.

Gràcies a tots/es per la vostra col·laboració.

Cloenda Projecte eTwinning 1r ESO

Al mes de juny ens vam acomiadar -temporalment- dels instituts europeus amb qui vam treballar en el projecte “Show me the most beautiful places of your country”. Per poder desitjar-nos un bon estiu, vam organitzar una videotrucada amb els nostres socis a la biblioteca de l’institut. A més, l’alumnat dels diferents països es va intercanviar postals, cartes i petits regals destinats als guanyadors del nostre concurs eTwinning.

Com podeu veure en el “núvol de paraules”, els nostres alumnes/as van valorar molt positivament la seva participació en el projecte. Fins i tot van tenir la iniciativa de crear un espai Discord on poder comunicar-se durant l’estiu.

Enhorabona a l’alumnat participant!

Coordinació de Projectes Internacionals

Sortides de tutoria per acabar el curs!!

El passat 21 de juny l’alumnat de 1r i 2n ESO ha participat en diverses sortides de tutoria per l’entorn de Santa Coloma: Parc de Can Zam, Poblat Ibèric, Parc de la Bastida, Riu Besòs, Serralada de Marina són uns dels exemples que han estat visitats en aquesta darrera activitat del curs.