Premi Joan Vicente Castells als treballs de recerca en Ciències

L’alumne Roger Herrando Lóriz de 2n Batxillerat científic del nostre centre ha estat premiat en el concurs “Joan Vicente Castells als treballs de recerca en Ciències” organitzat pel Centre d’Estudis de la Natura del Barcelonès Nord (CENBN), en col·laboració amb l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, el Museu Torre Balldovina i la cooperativa Abacus. El treball del Roger es titula: “On hi ha més biodiversitat d’ocells a Santa Coloma de Gramenet, ciutat, muntanya o riu?” .

L’Àngels Barbé, professora de biologia del Numància, ha estat la tutora que li ha fet el seguiment de la recerca entre 1r i 2n de Batxillerat. En la part pràctica el Roger ha realitzat un atles amb la diversitat d’ocells que es troben a Santa Coloma de Gramenet. En el següent enllaç es pot consultar el Treball de Recerca. Aquest premi va adreçat als alumnes de 2n de batxillerat dels instituts de Santa Coloma de Gramenet, amb la finalitat d’estimular el foment de les ciències i la seva divulgació entre l’alumnat dels centres d’ensenyament de la ciutat i, també, d’elaborar articles científics que s’adaptin als estàndards actuals de publicacions d’aquest àmbit.

Moltes felicitats Roger per la feina ben feta!