Economia i solidaritat, un projecte de 3r d’ESO

El projecte amb Sant Joan de Déu es planteja dins d’una assignatura com és la de Socials en què sempre es parla de desigualtat, equitat o justícia social.Però podem nosaltres, des d’un institut públic, fer d’alguna forma que, un món tan materialista i insolidari com el nostre, sigui una societat una mica millor? A partir d’aquesta pregunta vam iniciar, des del mes de febrer a abril, una sèrie de projectes que tenien una finalitat com que, amb el nostre esforç poder aportar, en col·laboració amb Sant Joan de Déu, a la investigació contra el càncer infantil. La recaptació final, 2.644 euros, no és el que ha decidit l’èxit d’aquest projecte, sinó la voluntat i l’actitud positiva de l’alumnat de 3 de l’ESO del nostre institut.

Us presentem un dels projectes a càrrec del grup d’alumnes de 3r ESO D: el document on es mostren les fases del projecte i el vídeo notícia realitzat pels representants de comissió de premsa de 3r d’ESO on les protagonistes ens expliquen l’experiència.

Ens vam sentir molt orgullosos en rebre la carta d’agraïment  de l’hospital de Sant Joan de Déu dirigida als alumnes participants en el projecte i a l’institut Numància.

El resultat ha estat veritablement molt satisfactori. Finalment, s’ha de donar les gràcies a tots els alumnes que, d’alguna manera, han fet que aquest projecte hagi tirat cap endavant. Hem demostrat que entre tots podem convertir aquest món en un lloc millor, en un món més humà”.