LwF: Kick-off Videocall for the Final Countdown

Ahir 9 de maig, coincidint amb l’inici del compte enrere per a les Eleccions al Parlament Europeu, va tenir lloc a la biblioteca del nostre Centre, en horari extraescolar i en forma de videotrucada internacional a tres bandes, el tret de sortida de la fase final del projecte eTwinning Literature without Frontiers.

Ara que justament resulta gairebé impossible donar la benvinguda al #EuropeDay i la Cultura de la Pau sense sentir-nos tan maldestres i ridículs com l’Albatros de Baudelaire, els representants eTwinning de l’Institut Numància, l’alumnat del Liceo Nolfi Apolloni (Fano, Itàlia) i els estudiants del Dede Korkut Anadolu Lisesi (Bahçelievler, Turquia) ens han demostrat que la Plataforma Europea d’Educació Escolar és, sobretot, un espai per per trencar fronteres i aprendre a viure la Democràcia.

Grazie mille, Angella! La tua presentazione è stata veramente impressionante! Teşkkürler, Şevval Eren!! Gràcies a tots els alumnes de 2n i 3r d’ESO del nostre Centre que -fent pinya a la biblioteca o connectant-vos des de casa- avui heu apostat per l’aprenentatge en xarxa a nivell internacional.

I a tota la resta, als qui us hauria agradat assistir-hi, però no heu pogut desatendre les vostres obligacions, dir-vos que a partir d’avui i fins a finals de curs sou vosaltres els qui -en col·laboració amb els nostres socis alemanys, austríacs, italians i turcs- haureu d’organitzar videotrucades i el que calgui per entomar i superar el repte final!