Finalistes al X(p)rimenta ’24

El vídeo sobre l’Hidròxid de Magnesi dels alumnes de 2n de Batxillerat ha estat un dels seleccionats com a Finalistes de l’Edició X(p) rimenta’24 , una edició que bat tots els rècords! Enguany s’hi han presentat 214 vídeos, un 42% més que en l’edició anterior. En total, hi han participat 751 alumnes i 83 docents de 64 centres educatius. Dels 214 vídeos, 53 corresponen a la categoria de primària; 102, a la de secundària; i 59, a la de batxillerat i cicles formatius. D’aquests treballs, el jurat ha seleccionat 33 vídeos finalistes.
Els vídeos premiats i guardonats s’anunciaran durant l’acte de lliurament dels premis i guardons. Aquest acte tindrà lloc el dimarts 28 de maig, a les 10.45 hores, a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) del Campus Diagonal-Besòs de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Us compartim els altres dos vìdeos presentats al concurs i que vam presentar a la 1a Mostra de Vídeos de Química del Numància.