Tertúlies literàries

Aquest curs seguim amb les tertúlies literàries!

Durant el primer trimestre vam llegir un llibre de català i ara al segon trimestre estem llegint un llibre en castellà “El flautista de Hamelín”.

A les sessions es tracten temes de la vida diària molt interessants. Mireu que bé treballen!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut