Sortida de 3r de primària al centre d’Art Torre Muntadas

El passat dijous 9 de març, els alumnes de 3r de primària van visitar la Sala d’Art Torre Muntadas, situada a l’antiga casa d’estiueig que la família Muntadas (fundadoda de “l’Espanya Industrial” a finals del segle XIX) tenia al Prat de Llobregat.

Els alumnes van poder conèixer de primera mà el que és una sala d’art, què s’hi pot trobar i com es distribueixen els seus espais. Per fer-ho van poder observar e inclús tocar, les obres d’art modern que s’exposen actualment i van acabar dissenyant, a mode d’arquitectes, un plànol per a una nova sala d’art.

Va ser una activitat diferent i enriquidora, que els alumnes van gaudir de del primer moment.

Fotos de la sortida i del taller