Avui hem anat d’excusió al teatre de l’Artesà. Allà hem representat l’obra “collage” on nosaltres mateixos,amb diferents objectes, hem creat les nostres obres d’art. Mireu que bé ha quedat.
Avui hem anat d’excusió al teatre de l’Artesà. Allà hem representat l’obra “collage” on nosaltres mateixos,amb diferents objectes, hem creat les nostres obres d’art. Mireu que bé ha quedat.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress