Sortida al Castell de Montjuïc 1r, 2n i 3r

El passat 28 de Maig els alumnes de 1r, 2n i 3r de Primària vam anar a visitar el Castell de Montjïc. A part de gaudir del fantàstic castell també ho vam fer de les espectaculars vistes que es poden veure de la ciutat de Barcelona.Almes de 1r, 2n i 3r

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut