#realfood

Des de fa unes setmanes, a l’aula de segon estem parlant sobre el “realfood”, una iniciativa de Carlos Rios (@carlosriosq) que està tenint molt d’èxit a l’Instagram. Es tracta d’intentar menjar aliments reals (#realfood) i de no menjar aliments falsos (#fakefood).

Si en voleu saber més:  https://www.lavanguardia.com/vivo/20180128/44272142243/real-food-arrasa-instagram.html

Des de la classe hem treballat quins són aquests aliments reals i, per tant, què seria bo que els alumnes portessin per esmorzar a l’escola. Suposo que tots sabeu la resposta!

Per tal que ells ho vagin integrant hem fet dos cartells a l’aula: un de color verd (real food) on hem col·locat tots els aliments sans i, un altre de color vermell (fake food) amb els aliments que hauriem d’evitar.

També hem treballat l’autoconcepte fent un dibuix de si mateixos (Com em veig?). Aquest dibuix el col·loquem cada mati en els cartells que hem comentat anteriorment, segons si són #realfooders (han portat un bon esmorzar) o #fakefooders (han portat esmorzar que hauriem d’evitar).

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és conscienciar als alumnes de si el que mengen és bo o no per a la seva salut. Esperem que aquest article serveixi també per a que comenceu a investigar sobre aquest bon estil de vida.