La carta

Durant el mes d’octubre la classe de 4t va estar treballant la Carta.

Per això vam decidir que cadascú de nosaltres escriuria una carta a algú de la nostra família i li enviaríem per correu. Va ser tot un èxit. Les nostres famílies van rebre les cartes escrites personalment per nosaltres i els hi va agradar molt.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut