2017. EL MILLOR ANY!!

A quart hem començat amb el projecte d’emprenedoria!!!! I hem decidit que farem CALENDARIS AMB FOTOS DELS NENS I NENES DE L’ESCOLA!!

Us agrada?? Ja us anirem informant….

De moment, podeu veure com hem constituït l’empresa!! Hem signat tots i totes!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut