Projecte EL FONS MARÍ

El passat 23 de Març els alumnes de 3r de primària vam presentar als pares, mares, companys i amics de l’Institut Escola del Prat el nostre projecte sobre el fons marí.

En aquest projecte vam poder conèixer, investigar i ampliar molt els nostres coneixements sobre els fons marí. Vam aprendre la dimensió que tenen els mars i oceans en el món, l’origen des tsunamis, els tipus de taurons que hi han així com també que existeix el calamar gegant i el dofí rosa.

També vam tractar el tema de la contaminació en el mar i els oceans, un tema que ens va fer reflexionar molt sobre com hem de cuidar el medi ambient per no contaminar el nostre planeta.

Moltes gràcies a tots els que vau venir a veure el nostre projecte!!!

FOTO GRUP

EXPOSICIÓ 1EXPOSICIÓ 2EXPOSICIÓ 4EXPOSICIÓ 5EXPOSICIÓ 6