Últim dia del curs!!! Feu un comentari / Per Guiomar / 23/06/2016 / Primer Molt bon estiu! Passeu unes bones vacances nens i nenes de primer!! No us oblideu de nosaltres i feu els deures! Petonets de les vostres mestres!