Esmorzar al Parc Nou

Els nens i les nenes de primer hem anat a esmorzar al Parc Nou i hem jugat amb el Tom! Ens ho hem passat molt bé!

IMG_3875 IMG_3877 IMG_3907 IMG_3912 IMG_3921

1 comentari a “Esmorzar al Parc Nou”

  1. En Tom va causar sensació en tots els nens i nenes. Aquest tipus de trobades són molt interessants de fer i aprenem plegats moltes coses. Gràcies Tom.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut