Arriben les vacances de setmana santa i nosaltres no marxem sense fer la nostra mona. El divendres 12 tota l’escola va fer la seva mona. Ens encanta posar xocolata, els lacasitos, ous i plomes! Mireu com hem gaudit!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress