Excursió al teatre!

Els nens i nenes de p3p4 i 1r vam anar a veure la representació que van fer sobre el projecte Educació per a una mobilitat segura. Ens ho vam passar molt bé, vam pujar al metro i a més a més vam jugar una estona al parc. Us deixem un vídeo perquè gaudiu del nostre dia!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut