Ens encanta la plàstica!

Avui a plàstica ens hem dibuixat a nosaltres! Hem observat en un mirall com era la nostra cara, els nostres ulls, la boca…i després ens hem representat en un full. Mireu que bé ens hem dibuixat!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut