Anem a psico!!!!!

La setmana passada vam poder gaudir d’una sessió de psicomotricitat, i ens ho vam passar d’allò més bé. Tots els alumnes estaven molt entusiasmats i il.lusionats per poder tornar a la sala de psicomotricitat, de la que tenen molt bons records.  Aquí us deixem unes imatges!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut