TALLER DE DANSA

Els alumnes de quart seguim de sort! aquest cop hem tingut l´oportunitat d´aprendre del nostre cos, hem après a expresar-nos  i a gaudir de la nostra psicomotricitat a través del ball, a riure i a jugar, a moure´ns i a tornar a la calma  mitjançant la música, i tot gràcies a un extraordinari ballarí…gràcies Xavier per a aquest formidable taller.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut