Sortida al zoo de Barcelona

Els alumnes de 1r, 2n i 3r de primària hem anat de sortida al ZOO de Barcelona.
Hem gaudit del dia coneixent molts animals: els micos, els pingüins, els elefants, els rinoceronts, els tigres i molts més.

Actualment la visió del zoo ha canviat molt i es dediquen a la investigació científica, la conservació d’animals en perill d’extenció i el rescat d’animals.

Mireu com hem gaudit!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut